Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anoes41
anoes41 - 13-03-2012 12:19:01
Computers & Telefonie

scherm laptop kapot

Hoi...vraag is dus wij hebben 7 weken terug een laptop gekocht van merk asus,,,nu afgelopen donderdag zit me dochter te werken aan laptop en ze moet ff wc dus doet laptop half dicht omdat mamma s natuurlijk niet mogen kijken hahah en ze komt terug en doet hem weer open en zit ineens een barst in beeldscherm links onder een soort inktvlek...ik dus bedrif gebeld waar ik hem gekocht heb maar die zei meteen zit niet in garantie...maar hij wilde laptop toch ff zien dus ik erheen...nou ik ben gewoon voor leugenaar uitgemaakt want hij zei er heeft iets tussen gezeten terwijl ik voor 100% weet dat het niet zo is... ik was enm ben het er absoluut niet mee eens dat het niet in garantie valt ik heb namelijk een ondeugelijk appaeraat nu...ik ben intussen naar andere zaak geweest omdat beeldscherm bij hem 250 euro is en dat geld heb ik gewoon niet...maar die zei er is nog meer kapot aan die laptop moederboard en dergelijke dus ik weer terug naar winkel waar ik hem gekocht heb...hij doet erg moeilijk en wil ons geen garantie geven en onze laptop maken omdat het volgens hem onze eigen schuld is...wat moet en kan ik nu doen?? grtjes annuschka