Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nabilann - 15-05-2012 20:29:05
Computers & Telefonie

Youfone stuurt torenhoge rekeningen, en betalingsherinnerringen, maar reageert niet op vragen

Ik heb sinds januari dit jaar 2 abonnementen lopen bij youfone. meteen begonnen ze torenhoge internetkosten in rekening te brengen. terwijl op één telefoon überhaupt geen internet mogelijk is, en het op de andere telefoon uitgeschakeld is (dit weet ik heel zeker). deze rekeningen zijn dus foutief.
daarom heb ik meteen een aantal mails gestuurd om om opheldering te vragen, hier werd gewoon niet op gereageerd. wel hadden ze bij youfone de tijd om betalingsherinneringen te sturen. ik heb hierop een aangetekende brief gestuurd, waar ik om opheldering vraag, maar ook hier wordt niet op gereageerd. deze week lag er tot mijn grote verbazing een brief op de mat dat ze het bedrag gaan verhogen als ik nu niet betaal.
het is hopelijk evident dat ik geen rooie cent ga betalen als ze niet eens de tijd nemen mijn mails te beantwoorden.
wat adviseren mij jullie om als volgende te doen? ik zou ook graag de abonnementen zo snel mogelijk stopzetten!

bij voorbaat dank,
mvg nabila