Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nance1970 - 11-10-2012 23:27:23
Computers & Telefonie

belsimpel

Ik heb op 12 september 2012 telefonisch een bestelling gedaan via belsimpel.nl. ik zou gelijk een mail krijgen met de orderstatus en de bestelling. de volgende dag had ik nog niks in mijn mail, dus ik weer gebeld. nu bleek dat er een letter verkeerd stond, terwijl ik juist de avond ervoor letter voor letter had gespeld omdat diegene het steeds verkeerd had. nu kreeg ik wel een mailtje, met gelijk de betalings link om via ideal te betalen. ik gelijk € 95,95 betaald en de contracten uitgeprint ingevuld en gelijk weer ingescand en terug gemaild met alle bijlage die nodig waren. ik heb zelfs een printscreen erbij gedaan van mijn betaling. daarna heb ik belsimpel weer gebeld en gezegd dat ik alles had betaald en de contracten had terug gemaild. alles was in orde en ze vertelde mij dat er kans bestond dat ik de telefoon ( htc one x) met het tele-2 abonnement zaterdags binnen zou krijgen. mijn zoon was jarig en dat was zijn verjaardags kado. ik zaterdags wachten geen telefoon. ik maandags weer gebeld en toen hadden ze nog geen bericht van tele-2 ontvangen. weer een paar dagen verder zeiden ze dat er wat fout was gegaan bij tele-2 en dat ze het opnieuw bij tele- gingen indienen. belsimpel zei dat tele-2 een fout had gemaakt en dat je niet een zakelijk en een prive abonnement samen bij 1 provider kon hebben. maar dat moet wel kunnen dus ze gingen het opnieuw aanbieden. ondertussen waren we een week verder en nog geen telefoon. toen wilde ik belsimpel bellen en kreeg ik een irritant liedje te horen die steeds opnieuw werdt afgespeeld. ik weer opgehangen na 10 min. wachten. dezelfde dag nog 2x geprobeerd, maar steeds na 20 min. weer op gehangen. de volgende dag 21 september belde ik weer en heb ik 43 minuten aan de telefoon gewacht en nog steeds datzelfde irritante liedje, maar niemand die aan de telefoon kwam. toen heb ik tijdens het wachten een mail gestuurd naar belsimpel en daarin geschreven dat ik de bestelling wil annuleren en dat ik mijn geld terug gestort wil hebben. een paar dagen later kreeg ik een mail dat ik mijn rekening nummer moest doorgeven en dat ik dan mijn geld terug gestort zou krijgen. dus ik mijn rekening nummer gegeven. na 13 dagen wachten en wat mails heen en weer had ik nog steeds mijn geld niet terug. mijn man heeft ze nog wel een keer aan de telefoon gekregen en flink boos geworden aan de telefoon, maar ook daar hebben ze maling aan. ik heb gezegd dat ik andere stappen ga ondernemen, en toen kreeg ik een mail dat ik nog 1-2 dagen moest wachten. natuurlijk geen geld, dus ik weet gemaild en gezegd dat ik naar kassa een mail ga sturen en toen kreeg ik ineens een bericht dat het geld de vorige dag was overgemaakt en dat het probleem opgelost zou moeten zijn. nu weer 3 dagen later, staat het geld nog niet op mijn rekening.het zijn echt een stelletje oplichter en ik raad het iedereen af er ooit iets te bestellen.