Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edzeeland - 30-12-2012 19:18:48
Computers & Telefonie

DYNAFIX vreemde praktijken

Onlangs mijn samsung s3 defect, deze opgestuurd via vodafone naar dynafix, conclusie waterschade (pure onzin) 2e opinion gedaan blijkt de foto van mijn moederboord die dynafix heeft gemaakt totaal niet overeen te komen met mijn moederboord. de foto van dynafix is een moederboord die 2 weken op de bodem van de noordzee heeft gelegen ofzo en mijn moederboord ziet er als nieuw uit, incl. de indicatoren!!

op internet las ik dat er al heel veel s3's spontaan zijn uitgevallen en daarna niet meer opstartte, genaamd galaxy s3 sudden death syndrome !!!!! (zoek op google).
dit zou liggen aan een bug in de moederboord.
in het buitenland worden de moederboords kosteloos vervangen terwijl het bugprobleem nog niet is opgelost.

we hebben samsung per mail mijn probleem voorgelegd maar die verschuilt zich achter de kleine lettertjes. namelijk omdat dynafix waterschade geconstateerd heeft is mijn garantie vervallen. samsung wil dus geeneens de moeite nemen om mijn s3 zelf te bekijken.

via een aangetekende brief hebben we een klacht naar vodafone gestuurd maar die heeft tot op heden nog niet gereageerd (duurt max 4 weken).

daar zit ik nou met een duur toestel van 4 maanden oud. jammer dat service bij beiden niet in hun dikke van dale staat.