Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
sietske01 - 26-04-2013 11:53:01
Computers & Telefonie

T-mobile belstatus onbetrouwbaar

Ik heb al een tijdje een t-mobile abonnement voor mijn mobiel. om te controleren of ik niet over mijn bundel heenga, bel ik regelmatig 1202 of kijk op my t-mobile naar mijn belstatus.
ik ben echter al een paar keer onaangenaam verrast door de faktuur. hierop blijk ik dan toch weer (soms flink) te moeten bijbetalen.

ik ging daarom maar eens op de my t-mobile site kijken. daar stond in kleine letters onder de belstatus:

de getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. het weergegeven datategoed kan 48 uur achterlopen


kortom, zijn deze gegevens nou wel of niet representatief voor je bel- en smstegoed?
en: 48 uur achterlopen kan ook het dubbele zijn toch? kortom, ik moet rekening houden met een week vertraging...

hoe gunstig is het voor t-mobile om de gegevens een paar daagjes later te verwerken...er is toch niemand die het hard kan maken (volgens de kleine regeltjes)