Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 11-07-2013 00:15:16
Computers & Telefonie

Notificatiemailtjes niet te openen

Zoals de meesten onder ons ontvang ik (de aangevinkte) notificaties van bepaalde onderwerpen (in mijn hotmailadres), doch kan ik die notificatiemailtjes (n-mailtjes) sinds 3 juli niet meer openen.

voor alle duidelijkheid: het betreft het n-mailtje zelf en niet de link naar het onderwerp in dat mailtje.

na het aanklikken (poging tot openen) van een n-mailtje krijg ik boven aan in 'postvak in' de tekst: 'outlook kan dit verzoek niet uitvoeren' te zien, met daarnaast een linkje (van outlook): 'netwerkstatus'.

als ik op dit laatste linkje klik, krijg ik de tekst: 'windows live hotmail – feedback van gebruikers over onbeschikbare server' te lezen......

het ligt in ieder geval niet aan mijn browsers (ie en ff).

de oude n-mailtjes van vóór 3 juli die ik nog heb, kan ik wel (nog steeds) gewoon openen, als ook de kassa-nieuwsbrieven en de gewone mailtjes van de redactie.

nadat ik mijn emailadres op de kassa-site tijdelijk veranderd had in een andere, kon ik een toen ontvangen n-mailtje in dat nieuwe emailadres wel openen. dit n-mailtje heb ik door gestuurd naar mijn eerste hotmailadres en daar kon ik deze ook gewoon openen.

als ik mij aanmeld bij 'windows live mail' met mijn eerste emailadres, is er ook niets aan de hand en kan ik gewoon alles openen.
maar als ik inlog via het normale https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1302702973&rver=6.1.6206.0&wp=mbi&wreply=http:%2f%2fmail.live.com%2fdefault.aspx&lc=1043&id=64855&mkt=nl-nl&cbcxt=mai&snsc=1]strongiinlogscherm/i[/b">, doet zich dit probleempje voor.

contact met 'microsoft feedback service' heeft tot nu toe niets opgeleverd.
ook de kassa-redactie weet dit probleempje helaas niet op te lossen.

het probleempje is begonnen nadat er wat was met de mailserver bij de kassa-site.

mijn vragen zijn :
- hoe kan ik de n-mailtjes wel geopend krijgen?
- ligt dit aan mij(n apparatuur) of aan de server bij de vara?

verandering van emailadres is geen optie.

gr. hutch