Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
raymond1986 - 19-09-2013 15:25:30
Computers & Telefonie

Videokaart kapot, Alternate laat op zich wachten

Heb op 24 januari dit jaar een nieuwe pc gebouwd met een aantal onderdelen, gekocht bij alternate. waaronder 2 videokaarten van het merk en type xfx amd hd 7970 ghz edition. 1 daarvan gaf de geest op 30 juli, die heb ik opgestuurd naar alternate en die is daar 1 augustus aangekomen. inmiddels ben ik 49 dagen verder en 5 telefoongesprekken met alternate klantenservice/technische dienst en ben niks opgeschoten. via de consumentenbond ben ik erachter gekomen dat een redelijke termijn van reparatie 3 weken is, maar daar ben ik nu al ruim overheen. graag zou ik willen weten wie deze ervaringen deelt en/of een oplossing ervoor heeft gevonden. binnenkort komt een mooie game uit voor de pc met de naam battlefield 4, die wil ik graag spelen maar daar heb ik wel 2 in plaats van 1 videokaart(en) voor nodig. zelf ben ik fervent gamer en heb deze pc ook gebouwd begin dit jaar voor onder andere die game.