Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anja klein
anja klein - 03-12-2013 22:13:30
Computers & Telefonie

Mobiele telefoon Kijkshop is niet gerepareerd

Ik heb in augustus een mobile telefoon gekocht bij de kijkshop. het gaat om een yarvik. na een paar weken is het contactje tussen de batterij en telefoon los. we gaan terug naar de kijkshop, maar ze verwijzen ons naar yarvik. yarvik stuurt ons weer naar de kijkshop. de kijkshop neemt de telefoon in om te repareren, op 9 november 2013. vandaag kon ik de telefoon weer ophalen. hij is niet gerepareerd omdat hij volgens de kijkshop door ons is beschadigd. wat moet ik nu? ik heb een nieuwe telefoon maar kan er niks mee. we hebben overigens de telefoon achtergelaten en de reparatiebon weer meegenomen. wat kan ik nu nog doen?