Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duifje1959 - 31-03-2014 11:59:05
Auto & Vervoer

Parkeerkosten van Yellow Brick

Ik kan parkeren via de app van yellow brick. met onze vorige auto ging alles prima totdat we de huidige auto aanschaften. wij starten en stoppen het parkeren met de app van yellow brick. helaas blijken er 4 parkeertransacties niet gestopt te zijn. ik ben daar tegen in verweer gegaan. van 1 hebben ze, na lang heen en weer mailen, via eigen onderzoek inderdaad geconstateerd dat er iets fout was met de software. hierdoor is het parkeren pas gestopt bij hen totdat er op een bepaalde tijd geen kosten meer verbonden waren. wie heeft dit ook meegemaakt en wat kan er nog tegen doen? zij verlenen geen medewerking.