Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rob280 - 30-01-2015 21:17:33
Computers & Telefonie

fiber nederland

Ik heb sinds 31-10-14 een adviseur van fiber aan de deur gehad die bracht het allemaal heel mooi
snel en goedkoop in deze tijden ben je dan snel om.maar nu het internet is zo sloom als het maar kan een telefoon verbinding is er niks bij
dus na zo om en na bij 15x bellen komt er een monteur die vervangt het modem en klaar ,maar nee probleem niet opgelost dus ik bel weer dan krijg ik dus te horen het ligt aan uw netwerkkaart nou breekt me klomp want de eerste paar keren lag het aan me kabels toen me computer ik ben wat hun betreft ten einde raad ze werken nergens aan mee ik betaal maar ik krijg het niks voor terug dan alleen maar problemen wat kan ik hier nog tegen doen. ?