Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gj
gjligthart - 08-10-2015 10:18:52
Computers & Telefonie

Tele 2 opnieuw heraansluitkosten

Ik had een betalingsachterstand bij tele 2, waardoor ik werd aangemeld bij bos incasso. na het betalen van de schuld heeft het 2 maanden geduurd voordat ik weer gebruik kon maken van hun dienst. heb 10-15x aan de lijn gehangen met hun, elke keer werd het belooft dat het wordt geregeld en binnen 3 werkdagen zou alles het weer doen. steeds niks. uiteindelijk deed alles het weer, maar steeds mijn vergoeding afkeuren. terwijl ze al het bewijs hadden dat ik 2 maanden geleden alles had betaald. en niks laten horen en gewoon geld blijven innen elke maand.

dus ik betaal de heraansluitkosten (73 euro in totaal met abbo kosten)
alles loopt goed nu. (nog steeds vergoeding afgekeurd)

vanwege mijn ontevredenheid heb ik 2 maanden terug gestort. paar weken later krijg ik hier een brief over dat ik zoveel x aantal dagen nog heb om te betalen. dus ik betaalde het toch maar ondanks de slechte service. 2weken later sta ik ineens weer aangemeld bij bos incasso. terwijl ik op tijd heb betaald.

en nu moet ik weer heraansluitkosten betalen??? ik heb op tijd betaald.

tele 2 het zijn echt oplichters, en zullen je ook niet tegemoet komen.
ze denken ook niet met je mee. stel amateurs bij de klantenservice.