Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ni
Nikeh - 18-02-2016 23:21:02
Computers & Telefonie

Internet leveren niet mogelijk

in november, vlak voor mijn verhuizing heb ik internet aangevraagd bij telfort, na de eerste bevestiging kreeg ik al snel een bericht dat de datum van de levering wat later zou zijn. naarmate de datum naderde kregen wij opnieuw dit bericht, en opnieuw en opnieuw, je raad het al, tot op heden nog geen internet. (eerste datum 12 december, 18 december, 3 januari, 17 januari, 3 februari, 18 februari, 24 februari..). 

erg veel aan de telefoon gehangen met telfort en steeds van het kastje naar de muur. uiteindelijk is alles tot op de bodem uitgezocht door medewerkers van telfort en ben ik in principe goed geholpen, zelfs een kleine schadevergoeding gehad! echter is daarmee ons probleem niet opgelost. kpn heeft ondercapaciteit in utrecht en gaat dit niet oplossen wanneer er 'te weinig' vraag naar is, vooralsnog betekend dit voor ons dat dit q1 2017 pas is. 


 


diverse malen de tip gekregen om naar ziggo te gaan die over de televisielijn levert, echter moet hier tv bij en die heb ik niet (en ook geen behoefte aan), daarnaast is ziggo vele malen duurder. en heb ik begrepen dat ook ziggo op dit moment niet kan leveren.


 


ook mijn buren en onderburen hebben met hetzelfde probleem te maken, tot nu toe lijkt er niks te veranderen aan de situatie. andere opties zijn erg duur en niet comfortabel. een tijdje zonder internet kan best ontspannen zijn, maar een bedrijfje in de lucht houden thuis zonder internet en algemene organisatie gaat nu over de mobiele hotspot, wat weer voor extra kostn zorgt.


 


ik ben erg benieuwd naar tips, ideeën of iemand die weet hoe we meer druk op kpn kunnen zetten. want in dit deel van de wereld in 2016 zonder internet, voor ruim 2 maanden, vinden wij toch te gek voor woorden en is inmiddels ook echt wel te veel.