Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mistacal - 18-04-2016 21:40:18
Vrije tijd & Tuin

Paylogic kaarten geannuleerd

in juni vorig jaar heb ik een tweetal kaarten gekocht via paylogic voor een evenement. de bestelling is netjes door gekomen en mijn bestelling is terug te vinden in het systeem van paylogic (hier kan je al je bestelling vinden). op de dag van het evenement besloot ik om de kaarten af te drukken en via de download link probeerde ik de kaarten op te halen, de link bestond niet meer. ik ben gaan inloggen op mijn paylogic account en zie daar dat de kaarten geannulleerd waren. bij de betaling staat echter nog wel steeds voltooid. echter het evenement was al diezelfde avond waar we met een grote groep heen gingen. via marktplaats hebben we hals over kop kaarten geregeld en afgesproken bij het evenement. uiteindelijk alles goed en wel en een prima evenement gehad.

hierna heb ik contact gezocht met paylogic over mijn geannulleerde bestelling. zij vertelde mij dat ze mij 2 maal een email hebben gestuurd met daarin een melding en nieuwe kaarten. echter heb ik deze mails nooit gehad. ook zijn deze nieuwe kaarten niet te vinden in mijn paylogic account. eerder is een bestelling geannulleerd en zijn er ook nieuwe kaarten gestuurd, deze zijn nog wel steeds te vinden in mijn account op paylogic. de argumentatie vanuit payloig was als volgt: "het is waar dat sommige bestelling wel en andere bestellingen niet terug te vinden zijn op uw persoonlijke paylogic account. dit omdat het aan de organisatie van elk evenement zelf is of zij de bestellingen die voor hun evenement is geplaatst, willen linken aan een persoonlijk paylogic account of niet. asot heeft ervoor gekozen dit niet te doen. paylogig heeft geen bevoegdheid hier beslissingen over te maken."

bovenstaand uitspraak vind ik vreemd omdat mijn eerste bestelling wel in het account staat. zij blijven volhouden dat zij mij de emails hebben gestuurd maar ik kan niets vinden in mijn inbox, alle overige bestellingen en communicatie is wel terug te vinden in mijn mailbox.

mijn vraag is dus nu, kan ik hier nog wat mee? resumé, de kaarten zijn betaald, vervolgens geannuleerd en hierna heb ik niets meer ontvangen (volgens paylogic wel)