Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MZ
MZylicz - 29-04-2016 19:38:27
Computers & Telefonie

Tele2 stuurt rekening van telefoonnummer dat nooit geactiveerd is. wat te doen?

via gsmeasy heb ik een toestel en abbonnement bij tele2 besteld. bestelling is nooit aangekomen en zou na 3 werkdagen vervallen. daarom op advies van gsmeasy en tele2 een nieuwe bestelling geplaatst. deze is geleverd, geactiveerd en in gebruik genomen. vervolgens ontvang ik facturen voor twee abbonnementen. dit is meteen aangekaart bij beide partijen. gsmeasy werkt mee, maar tele2 niet. na ruim twee maanden geeft tele2 geen gehoor, en verandert niets. medewerkers van klantenservice zeggen het vervelend te vinden en mee te helpen om een oplossing te vinden. vervolgens komen ze met standaardprocedures die in deze situatie geen oplossing blijken te zijn. ik kom niet verder dan de klantenservice, er is geen emailadres om bv de bevestiging van de annulering naar te verzenden. het niet doorverbinden met iemand die de situatie op kan lossen en het in dezen tijd niet beschikken over een email adres, wijst er op dat tele2 er alles aan doet om vragen en klachten ver buiten de deur te houden. een klacht heb ik reeds ingediend maar inmiddels hebben zij mijn wel geactiveerde moment afgesloten. ik ben ten einde raad. heeft iemand advies in dezen?