Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jessifre - 27-05-2016 16:06:41
Computers & Telefonie

5 weken geen internet en telefonie van kpn, zakelijk. Schadevergoeding.

ik heb een kledingwinkel in een dorpje in de achterhoek en vanaf 03-02-2016  hadden we opeens geen internet en telefonie meer in de zaak. wij meteen na de kpn gebeld en die gingen er mee aan de slag, het bleek dat zij zonder onze toestemming zomaar ons abonnement hebben afgesloten. na veel ellende en slechte communicatie vanuit kpn (kan er een boek overschrijven) hebben we dan op 14 -03-2015 eindelijk weer internet en telefonie. ruim 5 weken zonder internet (dus ook geen pin en alarm) en telefonie. alle klanten hebben ons niet kunnen bereiken via telefoon, en we hebben veel oudere klanten die eerst bellen voordat ze komen, we hebben zelfs klanten gehad die dachten dat we failliet waren ivm afsluittoon.


veel schade is geleden doordat we geen internet, pin en telefonie hadden, nog niet te spreken over alle ergernissen door de gebrekkige communicatie en slechte oplossingen van de kpn. in deze tijd een winkel runnen zonder telefoon en internet is gewoon niet te doen, alle bestellingen en comminucatie ligt stil. 


wij hebben na 14-03 nog contact gehad met kpn en op 01-04 een klachten brief en een schadevergoeding opgestuurd na de kpn. daarna niks meer van de kpn vernomen, ondanks de herinneringen die we gestuurd hebben. vandaag (na bijna 2 maanden) 27-05 eindelijk een telefoontje van de kpn! maar nu word er eigenlijk niks uitgekeerd behalve de werkelijke kosten die gemaakt zijn, hieronder valt alleen: kosten van de advertentie om de klanten op de hoogte te houden van de bereikbaarheid en de extra telefoonkosten.



nu moeten wij volgende week weer contact met kpn opnemen met een overzicht van de werkelijke kosten.



er word niet gedacht aan alle overlast, de verloren omzet, extra uren, 5 weken geen alarm, verloren klanten, alle ergernissen en het feit dat de fout bij kpn ligt is die zomaar ons abonnement hebben afgesloten. daar zou naar mijn mening toch een goede compensatie tegenover moeten staan?



zijn er mensen die weten hoe ik dit verder aan kan pakken of die ook ervaring hebben met een soort gelijke situatie?



alvast bedankt!


groetjes jessi