Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jo
Joyce kv - 23-07-2016 12:13:28
Computers & Telefonie

Kpn klantenservice

Ik heb een tijd geleden 2 abonnementen afgesloten bij kpn, want dat leek me betrouwbaar... niets is minder waar.
 
na al anderhalf jaar voor een persoonlijke lening (ipv gratis toestel) te hebben betaald, heeft kpn het factuurbedrag teruggestort op mijn rekening (ik dacht dus dat hij dubbel betaald was want anders storten ze het toch niet terug?) toen kreeg ik 3 weken later ineens een brief of ik even de abonnementskosten van 98 euro wilde betalen plus 66 euro aansluitkosten...
 
toen heb ik een betalingsregeling afgesloten, van 3 x 55 euro. (dat boden ze zelf aan) daarna ben ik teruggebeld dat het toch in 2 termijnen moest van 82 euro wat ik dus niet kon betalen. daarna is het abonnement opgeheven en moest ik bijna 3000 euro betalen omdat hij vroegtijdig beëindigd was. (dat hebben ze zelf gedaan... ik wilde een regeling afsluiten maar de klantenservice stond mij hier niet te woord)
 
later kreeg ik problemen met mijn toestel (samsung galaxy note 4). de software liep constant vast en bij startte iedere 10 seconden opnieuw op. toen had ik nog garantie, alleen zat er wel al een barst in aan de zijkant. ik zou hem volgens kpn op kunnen sturen en voor de barst moeten betalen...
 
echter toen ik het toestel na 3 weken eindelijk terug kreeg was hij kromgebogen... kpn en teleplan willen hier geen verantwoordelijkheid voor nemen. dus kon ik mijn toestel weggooien.
 
ik heb hier contact over gehad met kpn en ik had maar foto's moeten maken van mijn telefoon voor ik hem opstuurde... kpn had het aan moeten geven als er iets mis was met het toestel (hebben ze ook niet gedaan met de barst)
 
nu is mijn vraag: kan ik hier iets tegen doen? het is toch absurd dat kpn of teleplan hier niets aan wil doen? mijn toestel werkte nog wel toen hij werd opgestuurd maar toen hij terugkwam werkte hij niet meer