Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
boomer1947 - 24-07-2016 20:31:11
Computers & Telefonie

Aanschaf mobiel bij Mediamarkt

Ik heb 16 juli j.l. een samsung galaxy a3 gekocht, met beschermhoes € 265,99. thuisgekomen batterij opgeladen 100% daarna mijn gegevens ingevoerd, ik zie tot mijn stomme verbazing dat de batterij al aangaf dat ik nog maar 45% inhoud had. dan ben je ongeveer 25 minuten het toestel bezig. na dat hij tot 9% was gezakt, weer opgeladen tot 100% wederom weer snel leeg. 21 juli ben ik terug gegaan en ik kreeg een lul verhaal te horen over een verzekering. [waar met de aankoop hierover niets werd vermeld.] verzekering aangeschaft dat kost me per kwartaal € 24.00 anders waren er onkosten aan verbonden, bij de service balie. dan kom je mt een toestel van 5 dagen oud.
ik kon niet eerder naar de service balie. thuis had ik al de apps afgesloten de wifi uitgeschakeld. des ondanks liep de batterij leeg. de service balie hebben hier geen verklaring voor. konden niets meer beloven ik kon gaan. nu heb je 14 dagen de tijd om of te ruilen of je geld terug te krijgen, morgen is het al 25 juli. ik heb via de site van de mediamarkt mijn probleem voor gelegd. krijg als antwoord, ik moet naar de service balie gaan, zodat ze het toestel op kunnen sturen. ik ga hier niet mee akkoord. ik heb zo'n spijt van mijn aankoop dat wil je niet weten. wat kan ik doen.ik heb nog maar 5 dagen de tijd.