Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
lotje - 25-07-2016 16:33:54
Computers & Telefonie

Ziggo verandert instellingen

Goedemiddag allemaal,

ziggo stuurde mij vandaag een email met de mededeling dat de instellingen voor email veranderd moeten worden.... al vanaf 1 augustus a.s.
 kan ik via de pop3 instellingen geen email meer ontvangen( dus over 1 week al !!) . er wordt verwezen naar een stappenplan op de website om de instellingen aan te passen. ik maak gebruik van incredi mail en het is mij niet gelukt om te veranderingen in te voeren. ik heb alle aanwijzingen opgevolgd.... ben er al uren mee bezig :((.
heb 3 x ziggo gebeld; het komt erop neer dat ze mij niet kunnen helpen. "wij weten niets van incredimail, en de webmail werkt wel,  u kunt toch webmail ontvangen?"  heeft iemand ook incredimail en is het daar wel bij gelukt om de instellingen te veranderen? het vervelende is dat mijn email programma nu helemaal niet meer werkt :(  geen idee wat ik steeds verkeerd doe....
groet lotje