Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Eigen word document niet bij mail te voegen
Bij het verzenden van een mail voeg ik regelmatig een word document toe als bijlage.
dit is als regel een zelf gemaakt bericht.
het bericht is wel te openen en te lezen, maar niet bij te voegen.
sinds gisteren het volgende probleem:
er verschijnt een scherm met "u bent niet bevoegd bestand te openen. neem contact op met de eigenaar van het bestand om toestemming te vragen"
dat is wonderlijk, de eigenaar ben ik.
wat nu te doen om bestand wel bij te kunnen voegen?
graag suggesties.