Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ha
HansE - 27-07-2016 17:04:09
Vakantie & Reizen

AirBerlin annuleerd vlucht

Hadden (zoon en ik) reis naar stockholm geboekt met airberlin. vertrek 25 juli jl. we zaten al in het vliegtuig maar vliegtuig bleeft staan. na enige tijd werd er omgeroepen dat we weer uit vliegtuig moesten naar de vertrekhal en dat we daar meer info kregen. daar bleef het stil totdat er omgeroepen werd dat er om 10 uur meer info zou komen. geen koffie/water; niets. om 10 uur: geen nieuws, kort voor 11 uur werd er omgeroepen dat vlucht geannuleerd was (technisch defect van vliegtuig) en dat we naar de balie mosten van airberlin. daar kregen we te horen dat er geen vluchten meer gingen (althans alles was volgeboekt) en een papiertje kregen met gegevens waar we klacht konden indienen. tickets natuulijk betaald. twee maal formulier ingevuld maar geen reactie. na mail krijg ik weer een mail dat ik formulier in moet vullen. vraag is: weet iemand hoe ik airberlin wel in beweging krijg om mijn geld voor de tickets terug te krijgen en tevens hoe ik de schade vergoeding kan krijgen? zeer slechte service van airberlin tot nu toe (terwijl ze wel adverteren met service). voor degene die overwegen te boeken bij airberlin: hou in de gaten dat de service belabberd is.