Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

In
Ingrid Joosten - 28-07-2016 13:46:01
Winkels & Webshops

Melding maken van een slechte service Gamma

Ik heb afgelopen week bij de online webshop van gamma een bestelling geplaatst. ik heb deze meteen betaald en kreeg na 4 dagen een mail van de online webshop dat mijn bestelling verzonden was en in deze mail stond een link waar ik op moest klikken om te zien wanneer post nl mijn bestelling geleverd had aan de gamma winkel hier in mijn woonplaats. ik klik op die link en zie dat mijn bestelling in twee gedeelten wordt geleverd. de eerste levering was diezelfde dag en de tweede levering de volgende dag. er stonden ook de tijdstippen bij waarop post nl geleverd had. ik ging dus naar de gamma zaak met mijn uitgeprinte mail om mijn bestelling op te halen. de eerste levering was ontvangen maar de tweede levering was nergens te vinden! aangezien dat een tuinhekset betreft en ik die nodig had omdat er iemand mijn tuinhek aan het plaatsen was zei ik dus tegen die verkoopmedewerkster dat ik dit niet begreep want ik had het bewijs van levering in mijn hand. ze bleef volhouden dat het niet ontvangen was en ik kon weer gaan zonder mijn tuinhekset die ik wel betaald heb online. wat is nu mijn volgende stap?
ik heb de online webshop hiervan op de hoogte gesteld maar krijg een automatisch vervaardigde mail dat ze hopen binnen 5 dagen antwoord te geven op mijn mail vanwege de drukte. dit schiet dus niet op! ik had eigenlijk verwacht dat men mij een vervangende tuinhekset zou meegeven in de winkel zodat mijn hek verder afgemaakt kon worden, maar nee hoor! ik ben dus mijn geld kwijt en heb niet mijn bestelde produkt! wat kunnen we hieraan doen?