Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
BerryH - 19-08-2016 10:20:14
Voeding & Gezondheid

Kan ik Jumbo supermarkten aansprakelijk stellen voor mijn afgebroken kies?

Onlangs heb ik een pak rundergehakt gekocht bij jumbo om lasagna te maken. in het gehakt heeft een hard stukje (bot) gezeten wat ervoor gezorgd heeft dat mijn kies gedeeltelijk afbrak. na een bezoekje aan de tandarts bleek dat er een nieuwe kroon geplaatst moet worden a € 500,-. nu heb ik de verpakking reeds retour gestuurd zodat ze wellicht de productie kunnen controleren, zodat er niet meerdere klanten het slachtoffer worden. mijn vraag, kan ik de kosten van de tandarts verhalen bij jumbo? zij vroegen om ook het harde stukje op te sturen. dat heb ik echter doorgeslikt. daarna niets meer van jumbo gehoord. ik heb hen zelfs nog doorverwezen naar mijn tandarts die mijn klacht kan bevestigen.