Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ps
pss0ft - 25-08-2016 08:58:01
Computers & Telefonie

Mag Ziggo zomaar opnieuw activatie kosten vragen?

Ik heb laatste een nnieuwe tv gekocht. en ik wilde daar een extra smartcard bij hebben van ziggo. smartcards worden zo niet meer uitgegeven en ik kon kosteloos een adapter met een soort smartcard toegestuurd krijgen. deze wijziging houd tevens dan wel in dat mijn abonnement een andere naam krijgt, omdat ziggo en upc samen zijn gegaan. kosteloos dit alles en ik ben toen maar akkoord gegaan..

nu zag ik in een email dat er 17euro50 aan activeringskosten in rekening worden gebracht en dat het bij de volgende factuur erbij wordt afgeschreven. aangezien ik het er niet mee eens ben heb ik maar naar ziggo gebeld. wat blijkt? doordat ik geen horizon box wil hebben en dus alleen die adapter worden er 17euro50 aan activeringskosten on rekening gebracht. had ik wel een horizon box erbij genomen (wat enkele euro's per maand extra kost), dan waren er geen activeringskosten.

blijkbaar doet ziggo ook alles om geld binnen te harken. door het gemis van de maandelijkse huur van die horizon box proberen 17euro50 zomaar in te pikken. voor hun ben ik zoiets als een nieuwe klant (nieuwe naam pakket) en denken ze dat ze zomaar alles kunnen doen. ik heb mijn onvrede kenbaar gemaakt en ik moet nog eens contact zoeken als het bedrag op de factuur verschijnt. dan halen zij het eraf. kunnen ze zomaar omgaan met ons als klant?