Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ve
VerikBrabant - 25-08-2016 09:18:48
Computers & Telefonie

I-pad 2 air op vreemde wijze "krom" getrokken. Apple zegt "niet ons probleem"!!

Op 3-juli 2016 een i-pad air2 gekocht en na 6 weken trekt deze helemaal krom.we hebben hem aangeboden bij apple ter vervanging of eventueel reparatie, maar na 6 weken zul je denken een nieuw exemplaar te krijgen??na een mail van apple waar ze melden dat dit geen garantie is ben ik gaan bellen met de service(nou service).daar zeiden ze nogmaals dat dit door mijn toedoen is ontstaan???toch knap dat ik een glasplaat kan buigen met mijn handen,,,,,,verder is er helemaal geen schade te zien of voelen aan de i-pad??

dit vind ik dus helemaal waardeloos van apple, denk je een goede tablet te kopen!!

groet erik