Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
reserve - 26-08-2016 13:50:03
Vrije tijd & Tuin

Zwembad besteld en betaald maar wordt niet geleverd, hebben ons bad verkocht

Wij hebben bij fonteyn in uddel op 16 augustus een zwembad besteld en die zelfde dag betaald via ideal. zouden het 26 aug. ophalen, na telefonisch contact kregen wij te horen dat alle zwembaden verkocht waren en wij ons geld terug zouden krijgen. zij hadden toch dit zwembad moeten reserveren? in feite hebben zij een bad verkocht dat van ons is. de heer erik (directie) vertelde ons dat hij niets meer voor ons kon doen. wel zei hij dat als je per ideal had betaald je voorrang had!!!! maar evenzo goed heeft hij gewoon  verkocht wat van ons was. kan dit zo maar?  een eventuele alternatief werd niet aangeboden.
kan een bedrijf (of iemand) iets verkopen dat in feite van jouw is.
wat mij ook stoort is, dat er ook geen telefoontje van af kon om te zeggen dat er geen zwembad meer was!!! laten je gewoon komen voor niets.