Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

K
K Hoefnagels - 29-08-2016 13:04:30
Vrije tijd & Tuin

Hema tickets

Beste,
ik heb 8 april j.l.een aantal wellness vouchers gekocht bij de hema.
deze waren geldig van 14 maart t/m 3 juli 2016.
een aantal hiervan hebben wij tijdig verzilverd, er bleven echter 3 stuks over.
wij gingen ervan uit dat verzilvering na die datum uiteraard geen voordeel zou opleveren maar dat de vouchers wel hun waarde á € 17 per stuk zouden houden. helaas bleek dit niet te kloppen.
nu kunnen wij de 3 x € 17 als verloren beschouwen. met excuses van de hema klantenservice, maar daar kopen wij niets voor.
wij vroegen ons af of dit (zo maar) mag? 

met vriendelijk groet,
fam hoefnagels
denekamp