Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wildrat
wildrat - 27-09-2016 11:57:31
Auto & Vervoer

E ticket NS niet op ov chipcard te plaatsen via bestelling ophalen

Had 1 dag 1e klas moest datum invoeren de dag dat ik 'm gebruikte , klantenservice station r'dam cs had alleen klantenservice nr utrecht. nieuwe mail gehad met datum. conductrice zei dat ik e-ticket op ovchipcard moesg laden. ingevuld en in breda bij automaat bestelling ophalen kwam de tekst geen bestelling voor uw ovchipcard voorhanden,  terugreis geen controle jammer genoeg.