Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jn
jns - 20-10-2016 16:23:36
Auto & Vervoer

Ervaring fietsenwinkel amsterdam

Hallo
ik heb sinds maart 2016 een e-bike gazelle orange hm gekocht bij de fietsenwinkel te amsterdam
er zit nu al de derde shimano speed 7 versnelling naaf in
en de fiets trapt door (trappen en niet voorui komen of de tandwielen kraken en ratelen overelkaar heen
op vakantie in elspeet doorverwezen naar hun service center in nunspeet
diagnose van de monteur nieuwe middenmotor
fiets weer naar amsterdam weer een nieuwe versnellingnaaf
fiets weer terug naar stadskanaal niet in order bevonden ,in nog geen km fietsen (doortrappen en kraken onder in de middenmotor )
diagnose fietsenmaker in stadskanaal nieuwe middenmotor
fiets weer naar amsterdam 14-10-2016
20-10-2016 bericht dat de fiets gereed was
grz j.spijk