Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Br
Bruno5 - 27-10-2016 22:37:44
Computers & Telefonie

Mail van Telfort

Ik zit al 4 1/2 week zonder mail door een defect bij telfort en wordt van afdeling naar afdeling gestuurd en elke keer duurt het weer 5 werkdagen
er is niet een persoon die echt actie onderneemt om dit op te lossen,het enige wat je hoord is we geven het door en vervolgens hoor je niks meer tot dat ik weer contact opneem en +/-30 minuten in de wacht sta.
klantenservice doet ook niets en hebben het zelfde als alle anderen we geven het door om gek van te worden en ze vinden het heel gewoon dat je al 4 weken niet geleverd krijgt wat je betaald !ze kunnen het niet oplossen.
heeft iemand dit ook ondervonden?