Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

db
dbiemans - 01-11-2016 12:39:38
Vrije tijd & Tuin

Vergoeding niet gebruikte bioscoopkaarten Kinepolis

Mijn dochter heeft op 8 oktober 's middags online bioscoopkaarten besteld voor een film bij de kinepolis bioscoop in breda
voor een voorstelling 's avonds om 21.00. deze kaarten kostten 21 euro bij elkaar (2 x 10,50).
nu bleek rond 19.00 dat de auto van haar vriend met stukken stond en zij dus niet naar de voorstelling konden gaan (25 km. van ons vandaan).
ze heeft meteen telefonisch contact opgenomen met de bioscoop, hier werd haar verteld dat ze tickets niet kon annuleren. ze kon ze alleen omruilen
voor andere tickets, maar dan moest ze wel naar de bioscoop komen voor de voorstelling?!
dat was nou net het probleem, ze had geen vervoer om erheen te gaan, ook via de website is het niet mogelijk de tickets te wijzigen.
ik ben de dag erna voor haar gaan mailen, na bijna een week kreeg ik een reactie en met veel pijn en moeite wilden ze uit 'coulance'
1 vrijkaart opsturen.
ik ben hierop verder in discussie gegaan, maar men wil niet het volledige bedrag (2 tickets) vergoeden.
kan dit zomaar?