Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

RW
RWscheper - 22-01-2017 11:26:32
Computers & Telefonie

Vodafone komt belofte niet na

Geachte kassa,

ik heb een onwijs probleem met vodafone wat mij bijna failliet maakt.

ik heb op 25 november jl. getracht mijn abonnement via de klantenservice om te zetten naar een nieuw, voordelige, abonnement. dit was geen enkel probleem. dus alles leek goed geregeld, 's avonds zou ik een bevestiging krijgen en dan was alles difinitief. wel zou ik alvast mijn blox's voor extra mb's uit moeten zetten, dit heb ik gelijk gedaan. helaas is die bevestigings mail nooit gekomen.

een week later heb ik maar is weer contact met de klantenservice opgenomen. volgens hen was er iets niet goed gegaan en we moesten de aanvraag opnieuw doorlopen. ook hier het zelfde verhaal, ik zou een bevestigings mail krijgen. u raad het al, die kwam niet.....

het probleem zou volgens de klantenservice zijn dat er te veel aanvragen openstonden en dat het computersysteem dat niet zou trekken. ik heb best begrip voor storingen. het probleem zou zijn doorgezet naar de technische dienst(tot 2 keer toe) en die zouden er naar moeten kijken en oplossen. de klantenservice kan nu niets meer voor mij doen. omdat ik redeloos was, ben ik naar de vodafone winkel gegaan in almelo. daar verwijzen ze je net zo hard weer naar de klantenservice.

wat het volgende probleem is, is dat ik mijn blox's niet meer kan aanzetten door dat computerstoring. ik heb mijn internet voor het werk in buiten en binnenland hard nodig. normale wijze internet ik uit die blox's, ook in het buitenland. nu is het geval dat ik buiten mijn bundel moet internetten in het buitenland. in nederland heb ik wel onbeprekt internet, maar dit wordt na 2 gb hééél traag. eigenlijk kun je daar niets mee.

laat duidelijk zijn dat ik vodafone heb plat gebeld met dit probleem! ik denk dat ze mij een vervelende klant vinden.

11 januari heb ik uit eigen beweging van vodafone een bericht gehad dat ze mij die extra kosten zouden crediteren(hebben ze ook beloofd). toch krijg ik een rekening van ruim 200 euro!!!!!!!

het speelt nu al 2 maand. ik vindt dit zeer klant ontvriendelijk. vooral als je kijkt hoelang ik klant ben(ruim 10 jaar) en wat voor rekeningen ik allemaal aan vodafone heb betaald de laatste jaren.

ik ben het vertrouwen volledig kwijt in vodafone. eigenlijk wil ik van ze af. maar ik weet ook dat dat niet zomaar gaat. als er ergens toch een mogelijkheid is omdat dat voor elkaar te krijgen hoor ik dat graag.

is het mogelijk om vodafone in gebreke te stellen? en uiteraard wil ik dat alle extra kosten door vodafone wordt terug betaald vanaf 25 november 2016.

ik hoor graag van jullie en hoop dat vodafone dit mee leest.

met vriendelijke groet,

rutger scheper