Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janneke sneep - 24-02-2017 18:19:45
Computers & Telefonie

Vast bellen telfort ineens uit pakket

Al 5 jaar tevreden klant van telfort, alles in één pakket (bellen, internet, televisie) tot eind vorig jaar, toen er ineens € 30,00 meer werd afgeschreven.

afgelopen oktober via mijntelfort fox eredivisie bij het pakket genomen, volgens telfort heb ik toen 'vast bellen' uitgezet!

let dus op, het pakket welke ik heb afgesloten wordt nu ineens niet meer geleverd, kan nu wel onbeperkt bellen inschakelen voor € 5,00 per maand.
even voor de duidelijkheid, ik heb helemaal niets uitgezet, maar bij telfort krijg je geen voet aan de grond en bewijzen kun  je het niet. ze grijpen deze wijziging aan om je op hogere kosten te jagen.

ga nog wel een klachtenbrief insturen want met de verbruikersgegevens wordt ook gesjoemeld, gelukkig had ik afdrukken hiervan al eerder opgeslagen op mijn computer. op het verschil in kosten kunnen ze bij telfort niet inhoudelijk reageren maar inmiddels zijn de verbruik gegevens welke ik had ingestuurd ter controle wel (in mijn nadeel) aangepast. geen eerlijke manier van zaken doen!