Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Rob611 - 21-03-2017 10:49:48
Computers & Telefonie

Probleem met nle

Eind februari alles-in-een afgesloten bij nle via internet. enkele dagen later krijg ik een beter aanbod van mijn huidige provider en besluit daar te blijven. via mijn nle online geannuleerd binnen gestelde termijn van 14 dagen. nle zou contact opnemen staat op de pagina na doorlopen opzegging. geen reactie of bevestiging nle. nog een aparte mail gestuurd, geen reactie. gebeld met klantenservice, antwoord na 10 minuten: " het zijn 2 afdelingen, die werken niet synchroon dus kan nog een paar dagen duren, komt goed. wederom geen reactie. afgelopen vrijdag weer gebeld. na 20 minuten kreeg ik te horen dat men nooit een opzegging heeft ontvangen en het contract gewoon doorgaat. ik heb de eerste betaling gelijk teruggehaald bij de bank en een klacht ingediend via email bij nle over de gang van zaken. u raadt het al... geen reactie. hoe kom ik hiervan af en wat zijn mijn rechten als consument? ik houd mij netjes aan de regels en nle bedonderd de zaak.