Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

-K
-Keesjansen- - 23-03-2017 15:03:33
Computers & Telefonie

Moet Vodafone de opzegging per e-mail van mijn eenjarige abonnement verwerken?

Geachte heer/mevrouw,

ik heb een eenjarig vodafone mobiel abonnement lopen dat ik online bij studentmobiell heb afgesloten in 2015. nu wil ik dit opzeggen (afloopdatum contract is 31-07-2017). ik heb dit per email geprobeerd, maar tot 2x toe meldt men dat ik het alleen telefonisch of schriftelijk per post kan doen. daarna heb ik een klacht ingediend die ook tot niets leidde. nu heb ik al eerder discussies gehad over, in mijn ogen misleidende, kleine lettertjes toen ik mijn abonnement wilde pauzeren. daarom ben ik nu klaar met het 'getreiter' van vodafone. ik heb eerder gehoord en ook op verschillende juridische sites gelezen dat ik in mijn recht sta als ik het abonnement op dezelfde manier opzeg als dat ik het heb afgesloten. graag hoor ik of u me kunt helpen met hoe ik dit verder kan aanpakken. sta ik in mijn recht of heeft vodafone gelijk? 

bij voorbaat hartelijk dank voor uw antwoord.

kees jansen