Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Marion Tap - 24-03-2017 16:54:07
Computers & Telefonie

Mijn provider werkt niet mee

Wij zitten al heeeel veeel jaren bij online.
nu stond er vorige maand op de site van online waar je moet inloggen dat wij vrij waren om van provider te wisselen....(dit zou alleen pas per oktober van dit jaar zijn volgens ons contract)
wij zijn/waren erg ontevreden met online daar wij regelmatig geen internet, telefoon of interactieve tv hadden.
nou wij waren blij dat we weg konden dus hebben wij kpn gebeld om bij hun alles in 1 te nemen....zei zouden opzeggen voor ons helemaal super geregeld....nu 1 week later blijkt dat wij het contract ineens moeten afkopen bij online omdat wij niet van provider kunnen wisselen....foutje bedankt pfffff nou we konden het zo regelen dat wij online konden houden tot oktober en kpn uitgesteld van contract dat gaat nu per oktober pas in.....nu wil online ons niet meer aansluiten wat beloofd is en wij moeten maar een bedrag 400€ neertellen, een betalingsregeling kan niet volgens hun....
wat is ons recht hierin....wij hebben nu het automatisch incasso van online stopgezet nu wij ook niets meer van ze geleverd krijgen...weet iemand hier raad mee???