Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gl
Glazenburg - 17-05-2017 22:32:44
Vakantie & Reizen

Ibera airlines geeft mijn geld niet terug

Via de website (iberia.com, nederlandse versie) heeft mijn vrouw een ticket gekocht (808,48 euro) van amsterdam naar havana via madrid.
dit is gebeurt op 18 maart 2017, vanuit de website kon ik direct betalen met ideal en hebben dit gedaan.
wij hebben geen confirmatie email ontvangen van iberia over de vlucht (reserveringscode 56e99c). wij hebben hierover gebeld en krijgen keer op keer te horen dat zij niet kunnen zien of de betaling binnen is. elke keer verschuilen de medewerkers zich achter standaard zinnetjes dat je 72 uur!!! moet wachten op een antwoord van een of andere afdeling en dan moet je zelf terug bellen (je wordt niet terug gebeld), maar dan begint het verhaaltje weer opnieuw, je moet 72 uur wachten op een of andere afdeling die nu uiteraard niet bereikbaar is. zo gaat het dus al een hele tijd. ondertussen moet mijn vrouw echt naar havana voor een belangrijke (en dure) cursus en heeft zij maar een andere vlucht gekocht. wij weer bellen dat wij die oude vlucht niet meer willen want wij krijgen toch nooit antwoord (er wordt trouwens ook gewoon opgehangen door medewerkers tijdens de gesprekken!) en dus de betaling terug willen ontvangen. leuke is, wij krijgen wederom het zelfde antwoord en dezelfde verhaaltjes en smoesjes van die mariculeuze afdeling die alles weet maar nooit antwoorden geeft. het ziet er naar uit dat wij naar die 808,48euro kunnen fluiten, maar dit is echt te belachelijk voor woorden. hoe kom ik er doorheen bij iberia?
een klacht indienen via de website is niet mogelijk want deze komt altijd op "sorry expired session" maakt niet uit of je de zaken mega snel invult of niet of welke browser je gebruikt.

hoe krijgen wij onze 808,48euro terug?


extra informatie: wij hebben onze bank gebeld (abn amro) en deze heeft geconfirmeerd dat de betaling is gedaan en dat de andere partij deze heeft ontvangen. betaling details: ibera lae lovitt ag, rekeningnr: de30 7001 3100 0041 0064 44, bic: bvwbde2w, subject: 8471.1109.3970 oltr iberia 8471.1109.3970 11014400004q4, datum 18 maart 2017