Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

divon01
divon01 - 26-05-2017 15:13:58
Computers & Telefonie

Mag Hollandsnieuwe een vol maandabonnement voor 1 dag vragen omdat ze zelf te laat hebben beëindigd?

Wij zijn overgestapt van ziggo naar hollandsnieuwe per 7 mei. wij hadden betaald t/m 6 mei. we ontvingrn een mail dat het abonnement per 8 mei afloopt. waarschijnlijk omdat 7 mei op een zondag valt en het pas de 8e verwerkt kon worden. reageren naar hollandsnieuwe is onmogelijk. wel hebben ze voor die ene dag € 10.50 afgeschreven en dat hebben wij natuurlijk gestorneerd. 
op 7 mei waren we nog wel aangesloten bij hn, geen gebruik gemaakt van het mobieltje, maar konden ook niet over naar ziggo, omdat het nummer nog via hn liep.
als we niet betalen wordt het nummer geblokkeerd!! mailde hollandsnieuwe, terwijl wij al via ziggo bellen, dus dat kan gelukkig niet. per 26 mei heefft hn gemaild dat ze het nummer hebben geblokkeerd. natuurlijk hebben we daar niks van gemerkt, maar we moeten nog steeds wel binnen 5 dagen € 10.50 betalen.
de klantenservice heeft alleen een virtuele assistente anouk, die me kan helpen. dus not.... misschien is er ergens op de site wel een mogelijkheid om met iemand te contacten, maar wij kunnen dat niet vinden. verstopt? lekker rustig voor hun klantenservice.
zoals je begrijpt, gaan we voor die ene dag nooit betalen,laten ze de computerprogramma's maar op zondag werken :-). maar wat zijn eigenlijk onze rechten? doen wij het zo goed?