Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja

Nieuwe zonnebril gekocht, maar is beschadigd bij aankoop. Hoe verder?

Beste allemaal,

van mijn vriendin heb ik dinsdag 01-08-2017 een ray-ban zonnebril gekregen. zij heeft deze gekocht bij loek in rotterdam. door het slechte weer kon ik deze pas vrijdag 04-08-2017 dragen. helaas ontdekte ik in het zonlicht een flinke kras. 

doordat wij een lang weekend weg waren kon ik pas dinsdag 08-08-2017 terug naar de winkel. hier kreeg ik als antwoord van de verkoopster dat het eigen schade is en dat wij hem zelf hebben gepolijst. dit sloeg als een brok in mijn keel. ik zei '' als het eigen schade zou zijn, dan had ik wel contact opgenoment met mijn verzekeraar en niet met de winkel. de vrouw besloot de bril niet in te nemen. 

als bijlage heb ik een foto van de kras.

heeft iemand hier ervaring? er moet toch wel garantie bij zitten? 

groeten,

jamaro