Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gu
guido knevel - 10-08-2017 11:03:11
Vakantie & Reizen

Valse melding op app booking.com

Ik heb een hotel geboekt op mijn smartphone via de app van booking.com

ik had zojuist mijn favoriete hotel geboekt en na 3 minuten kwam er een melding dat het hotel helaas vol was.
vervolgens boekte ik mijn tweede keuze en ging naar een ander hotel.

de volgende dag kreeg ik een afschrijving van het hotel wegens een ' no show' .  ik bleek een mail gehad te hebben van het hotel met de vraag waar blijf je?

ik melde dit aan booking.com, maar die wil een bewijs van deze melding, die in nergens kan terug vinden.

mijn vraag:  wie herkent dit probleem?   what to do?