Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Annette77 - 23-08-2017 19:19:29
Vakantie & Reizen

Verrassingsreiskruidvat augustus 2017

mijn zus en ik waren erg enthousiast over het concept van de verrassingsreis, en wilden dit graag samen beleven.


 


aangezien mijn zus en ik maar een paar dagen samen vrij zijn, hebben wij eerst gekeken of de data waarop wij wilden gaan beschikbaar waren bij verrassingsticket.nl. gelukkig bleken de data 10, 11, 12 en 13 september 2017 beschikbaar te zijn.


 


vervolgens zijn wij op 13-8 gaan boeken via het kruidvat. wij vonden het al raar dat wij eerst moesten betalen voordat wij het overzicht met vertrekdata te zien kregen. maar omdat de door ons gewenste vertrekdata beschikbaar waren bij verrassingsticket.nl, leek dit ons geen probleem.


 


na een lijst met extra opties doorgewerkt te hebben (die allemaal erg duren waren), kwamen we eindelijk bij de lijst met beschikbare data aan. tot onze verbazing stonden de door ons gewenste vertrekdata er niet bij. en andere data zijn geen mogelijkheid, omdat we dan niet samen vrij hebben. wij hebben de boeking afgebroken en direct contact gezocht via de chat met verrassingsticket. nl. deze persoon reageerde heel bot, en bleef herhalen dat er alleen geboekt kan worden op basis van beschikbaarheid. wij voelden ons niet gehoord door de medewerker.



wij hebben daarom een klacht ingediend, zowel bij het kruidvat als bij superdealux. maar het enige wat ik terug krijg is dat het op basis van  beschikbaarheid is.



als wij hadden geweten dat de door ons gewenste vertrekdata niet beschikbaar waren, hadden wij geen betaling gedaan.


wij vinden het de omgekeerde wereld dat je eerst moet betalen voordat je bij de beschikbare vertrekdata komt.


wij hebben de boeking onderbroken, deze is dus niet definitief.


wij willen dan ook  graag ons geld terug.  

wie kan ons hiermee helpen??? wij hebben deze klacht ook ingedien bij radar, groeten van max en bij de rechtsbijstandverzekering