Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
AnneLeanora - 13-03-2018 22:13:35
Computers & Telefonie

Problemen Simpel Belplafond

Weer iemand die problemen heeft met simpel.
al heel lang heb ik mijn belplafond ingesteld op 20,-, meer kan ik dan niet betalen want dan word ik geblokkeerd.
dit is duidelijk afgesproken en gaat al jaren goed.
krijg ik toch opeens deze maand een rekening binnen van 60,-.
volgens de klantenservice van simpel zou op 14 februari 09.59 mijn belplafond zijn uitgezet.
nu weet ik zeker dat ik dit zelf niet heb gedaan, ben de gehele dag niet thuis geweest en heb geen wifi buiten de deur.
dus ik vertel de klantenservice dat ik dit erg vreemd vind en dat ik benieuwd ben vanaf welke plek er is ingelogd.
zij beweren dit niet in te kunnen zien en vragen mij of iemand anders mijn inloggegevens zou weten en zou hebben ingelogd om mijn belplafond uit te zetten.
ik zie hier niet de logica van in maar antwoord dat dit niet kan; ben erg secuur met mijn inloggegevens.
ik vind het een hele rare zaak en krijg erg mijn bedenkingen over simpel, vooral omdat ik hier en op hun website al zoveel nare ervaringen zie met simpel die hier op lijken.
denken jullie dat het klopt wat simpel zegt? zouden ze niet moeten kunnen traceren vanaf waar er is ingelogd op het moment dat 'opeens' mijn belplafond werd uitgezet?