Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
Rik369 - 02-07-2019 17:04:25
Computers & Telefonie

Mag Ziggo mijn pakket zomaar omzetten naar een duurder pakket?

krijg onderstaande mail. moet ineens 8 euro per maand meer gaan betalen en de snelheid gaat omlaag. mag ziggo het pakket eenzijdig opzeggen en omzetten naar een duurder pakket? 

beste mevrouw, meneer,


we brengen u thuis graag tv-op-z'n-mooist, razendsnel internet en voordelig vast bellen. daar horen overzichtelijke pakketten bij waaruit het makkelijk kiezen is. en daarom ruimen we wat oude pakketten op. we kunnen ons voorstellen dat dit bericht als een verrassing komt en dat u zich afvraagt wat voor gevolgen dit voor u heeft. dat leggen we daarom graag uit.

we hebben zorgvuldig naar uw huidige pakket gekeken en uit ons opgefriste aanbod kozen we het pakket dat er het meest op lijkt. ons voorstel is: internet start en tv start.
we vatten de belangrijkste punten voor u samen:

televisie



aan uw tv-abonnement verandert niets. alles blijft zoals het is.

internet



de internetsnelheden veranderen. downloaden gaat van 60 mbps naar 50 mbps.
en uploaden gaat van: 6 mbps naar 5 mbps.

bellen



aan uw telefoonabonnement verandert niets. alles blijft zoals u gewend bent.

prijs



de prijs van uw pakket gaat omhoog met € 8,00.
de factuur na 9 augustus 2019 is daarom anders dan anders:
het 'oude' pakket betaalde u vooruit en wordt verrekend het met nieuwe pakket.
meer lezen? kijk op ziggo.nl/factuurvragen onder tabje abonnement gewijzigd.

liever iets anders of advies?
uw nieuwe pakket staat vanaf 9 augustus 2019 automatisch aan. bestelt u liever iets anders of wilt u kosteloos opzeggen? via ziggo.nl/mijnziggo vergelijkt u eenvoudig de pakketten. wijzigen kan elke maand als u wil. ook later nog als ons voorgestelde pakket niet bevalt. bellen kan ook. dat is gratis vanaf een telefoonlijn van ziggo naar 1200 of 0900-1884 tegen normaal tarief. we zitten zeven dagen per week voor u klaar, van 8.00 uur 's ochtends tot 22.00 uur 's avonds. we helpen u graag.

fijne dag,

robin clements
directeur klantenservice

ziggo services b.v., mede handelend onder de naam ziggo, statutair gevestigd aan de boven vredenburgpassage 128, 3511 wr in utrecht. kvk 62393944, btw nr nl807048525.b01, rekeningnummer (iban) nl98 ingb 0000 8457 45 en bic-code ingbnl2a. de betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.