Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marcodew
marcodew - 18-03-2020 17:50:36
Vakantie & Reizen

Hulp gevraagd bij onbereikbaarheid vliegtuigmaatschappij

beste,

ik heb vorig jaar een retour geboekt naar schotland voor 21 april 2020 voor 200 euro inclusief een annuleringsverzekering bij "opodo/edreams". deze hebben mijn reis geboekt bij easyjet. nu wil ik mijn reis annuleren, wat geen probleem zou moeten zijn aangezien deze "annuleren met elke reden" heet.


 


nu mijn probleem:


 


ze zijn al de hele week onbereikbaar. wat ik ook probeer, hoelang ik ook in de wacht sta, ik krijg ze maar niet te pakken. óf je komt niet eens in de wacht omdat de verbinding plots verbroken word bij het bandje in het begin, of je kan 50 minuten wachten en dan is het stil en hoor je niets meer, terwijl dit een betaald nummer is ook nog. via de website kan ik inloggen en zogenaamd annuleren, maar dan krijg ik een bericht te zien waarop staat dat ik naar ze moet bellen. zo is de paradox weer compleet. er staat bij dat als ik buiten kantoor uren wil anuleren, ik contact op moet nemen met de vliegtuigmaatschappij easyjet, maar ik vertrouw dat niet omdat ik ze er gerust voor aanzie dat het dan als excuses gebruikt word om niet uit te betalen of iets dergelijks.


 


iemand tips?