Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mariannevermijs - 17-04-2020 18:37:35
Vakantie & Reizen

Booking.com en Belvilla

wij zouden met 5 volwassen vrouwen in het weekend van 24-26 april naar zandvoort gaan in een huisje van belvilla (sea lodges).
vanwege de corona maatregelen kunnen we helaas niet gaan. in de afgelopen 4-5 weken probeer ik een oplossing te vinden.
kunnen we een voucher krijgen en op een ander moment boeken, is er een mogelijkheid om het geld terug te krijgen.
inmiddels heb ik zowel bij belvilla als booking. com tal van medewerkers gesproken. de ene zegt dit en verwijst naar de ander en de ander verwijst weer naar de een, echt om gek van te worden. iedere keer een wachttijd van een half uur voordat je te woord wordt gestaan. er is nu een impasse ontstaan beiden geven elkaar de schuld en wij zitten met lege handen. wat kunnen we nu nog doen? sta open voor tips.
hartelijke groet, marianne