Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mo
Mojoop - 10-09-2020 10:10:17
Computers & Telefonie

Ziggo

Ons modum hield er van de ene op andere dag mee op. volgens ziggo was deze oud, maar we hebben hier nooit iets over gehoord. ziggo heeft inmiddels een nieuwe geplaatst. toen de monteur wegging werkte de telefoon nog niet, en ons alarm deed het niet meer. later bleek ook dat de printer niet meer werkte en alle computers,laptops ed opnieuw moesten worden geinstalleerd (door een monteur...dus extra kosten). inmiddels ook al extern bedrijf geweest voor alarm, wat kosten met zich mee bracht. ziggo zou voorheen een anologe telefoonlijn hebben, maar nu digitaal waardoor het alarm niet meer werkt. (ziggo zelf zegt dat ze altijd al een digitale lijn hebben gehad. bij ons weten klopt dit niet..)kosten om dit te maken 1000 euro! ziggo heeft ons totaal niet geinformeerd en op de hoogte gesteld. eea werkt nu nog steeds niet (wifi is ook erg slecht sindsdien), en we hebben onnodig (voorheen werkte alles goed) kosten gemaakt. al heel vaak ziggo gebeld, maar ze blijven excuses bedenken en proberen er onderuit te komen. ze willen wel opnieuw een monteur sturen, maar komen weer kosten bij voor ons (en dat terwijl alles voorheen prima werkte, en sinds het nieuwe modem wij met een hoop sorus zitten en extra kosten).. wij gaan ervan uit dat als een monteur komt, daarna ook alles weer naar behoren werkt. dit is dus zeker niet het geval. het kost ons veel extra geld en vele frustraties. wat moeten we hier nu mee....?