Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Jaap de Graaf - 25-10-2022 16:33:19
Auto & Vervoer

Is het onderwerp parkeergarages al eens aan de orde geweest?

Heb onlangs te maken gehad met een schandalige manier van bejegening na een systeemfout in  een parkeergarage van q-park. groot verhaal klein: mijn kenteken werd niet herkend bij het betalen waardoor ik niet kon betalen. heb de servicedienst gebeld en die zei dat er een fout was en dat ik zonder probleem kon uitrijden. zo gezegd zo gedaan. twee maanden later de gerechtsdeurwaarder op mijn stoep die niet aleen de 14 euro vorderde maar ook ca. 20,- extra onkosten. wat ik ook inbracht, met geen mogelijkheid werd mijn kant van het verhaal geloofd, want er bleek in hun administratie geen fout herkend te zijn. q-park zelf is al helemaal niet telefonisch bereikbaar. het gaat mij niet om het geld maar om het principe. david versus goliath. je verliest het gewoon! afschuwelijk gevoel en nergens wordt er met je meegedacht of empathisch geluisterd. 
ik heb begrepen dat meer mensen slachtoffer zijn van dit soort parkeergarage-praktijken waarin het onmenselijke systeem het altijd wint van de kleine burger. waar hebben we dit vaker gezien? (toeslagenaffaire).