Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Franske1958
Franske1958 - 09-04-2023 08:54:29
Computers & Telefonie

Ondeskundige KPN verkoper aan de deur

Gistermorgen (08-04-2023) een verkoper aan de deur gehad van kpn, volgens mij was hij echt van kpn, met de vraag waarom ik wel een glasvezelaansluiting had maar dat niet gebruik. mijn antwoord was dat ik daar helemaal geen behoefte aan heb en dat er in mijn huis helemaal geen glasvezelaansluiting aanwezig is.  waarop ik de deur van mijn meterkast opende en vertelde van: kijk zelf maar, geen aansluiting aanwezig. waarop hij wees naar mijn nooit gebruikte aansluiting voor een vaste telefoon en vertelde van : dat hebt u wel, daar hangt ie.  dat kpn wil dat iedereen overgaat op glasvezel via hun, dat valt nog enigszinds te begrijpen. maar dat hun verkopers het verschil niet kennen tussen een wit plastic kastje voor een vaste telefoon en een glasvezelkastje dat begrijp ik niet.  zoveel ondeskundigheid is voor mij de zoveelste reden om nooit daar een aansluiting of abonnement af te sluiten.