Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: jolle1993
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 27, 2015 om 00:19Vodafone AbonnementEven een update:
Ik word inmiddels netjes geholpen door Vodafone, het heeft mij enige tijd gekost om tot hen door te dringen tot het personeel en daarbij de goede personen te treffen. Nu heb ik 1 iemand, die voor mij een toestelswop aan het regelen is. Ik krijg dus een nieuwe telefoon, mijn oude telefoon word dus terug gebracht. Daarnaast zijn ze zorgvuldig aan het kijken naar de netwerk-isues die ik ondervind. Ook hierbij hoop ik binnen een paar weken mee geholpen te zijn.
Hopelijk komt het nu allemaal goed. :D
"Fingers crossed" :P -
Mar 27, 2015 om 00:12Vodafone life! content op de rekeningHeel herkenbaar bin Vodafone, zo heb ik dit gehad met een toestelverzekering. Ik heb bij de aanschaf van mijn mobiele abonnement aangegeven dat ik geen gebruik wilde maken van de verzekering. De medewerker heeft dit toch aangezet zonder dat ik hiermee akkoord ben gegaan. Sterker nog hij heeft mij eerst laten tekenen voordat hij over de verzekering begon... inmiddels is deze uitgeschakeld. Maar nu doen er weer andere problemen voor. Metname het netwerk, maar ook mijn telefoon werkt niet naar behoren. Ben hier al vanaf augustus 2014 over in discussie en nu lijkt het erop dat er eindelijk stappen ondernomen worden. Mijn tip is aan blijven houden, bel zo vaak als mogelijk en mail naar hen toe. Ze worden vanzelf moe van het gezeur. Omdat ze weten dat ze niet netjes handelen.
Aangezien het bij u gaat om een product verkoop onder uiteindelijke "valse voorwenselen" zij geven aan dat u dit product gratis mag proberen, u kunt hiervan geen gebruik maken. Vrijblijvend een product proberen betekend wel dat er kleine lettertjes bij staan, vaak gaat het hierbij om een maand of een week gratis proberen, daarna gewoon betalen. Maar aangezien u het product nieteens hebt kunnen gebruiken kan het wel moeilijk worden voor Vodafone. Zij kunnen in het systeem zien hoevaak u belt, hoelang, hoeveel u sms't en zelfs uw datagebruik kunnen zij inzien. Hierbij kan en mag u er naar mijn inziens vanuit gaan dat dit ook voor de tv-op mobiel dienst telt.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
En super veel succes. -
Mar 19, 2015 om 14:39Vodafone Abonnement[quote=akkerdistel schreef op donderdag 19 mrt 2015, 14:21]Niet zomaar automatisch incasso stopzetten, dat is vragen om problemen.
Eerst in gebreke stellen (voorbeeld brieven bij consuwijzer), dan kun je opzeggen en dan kun je dat pas doen. Echter zal Vodafone je linea recta een incassobureau op je dak sturen, kun je negeren, maar vereist wel 'n beetje sterk in de schoenen staan.
Doe het allemaal schriftelijk (aangetekend - mail formulier - fax), zorg dat je een bewijs van ontvangst hebt.
Klopt, ik heb consuwijzer helemaal doorgespit. Alleen kan een deel van de procedure toch via de rechter gaan? Dit is een nogal duur grapje als je geen rechtsbijstand verzekering hebt. Dat is ook de reden waarom ik er met Vodafone onderling over eens probeer te worden. Natuurlijk zijn tips altijd van harte welkom en ik kan u mededelen dat ik erg blij ben met hoe u mij te hulp schiet.
Ik ga sowieso kijken hoe ik dit aan ga pakken en of ik een een e-mailadres kan vinden van de Vodafone klachten service. Een webcare en klantenservice heb ik ook niets aan. -
Mar 19, 2015 om 13:59Vodafone Abonnement[quote=akkerdistel schreef op donderdag 19 mrt 2015, 13:50]Lekker advies van Vodafone om het o.s. bij een externe partij te gaan downloaden. Zie ze bij Vodafone er goed voor aan, wanneer dit mis gaat/niet werkt, jouw de schuld geven en zich helemaal terugtrekken.
Hoogste tijd om Vodafone in gebreke te stellen, hierna ontbind je het contract. Doe het wel precies volgens de regeltjes, zodat jij straks bij de rechter gegarandeerd in het gelijk gesteld wordt.
Inderdaad, ik heb hen ook een mail terug gestuurd, dat ik hier natuurlijk niet mee akkoord ga. Vanmorgen weer ruim een half uur aan de telefoon gezeten met een miep die mij weer aan het lijntje probeerde te houden... En haar zogenaamde medelijden toonde... Ik heb haar ook eerlijk gezegd dat ik haar medelijden niet geloof en dat ik geen vertrouwen heb in Vodafone. Ik kan eventueel nog naar de winkel gaan en daar de boel op stelten zetten en eisencdat zij eens met dek lantenservice gaan bellen voor mij en daarmee zorgen dat er eindelijk eens echt iets gedaan word.
Ik heb Vodafone zo vaak laten weten dat ik het niet eens ben met de stand van zaken, als ik vertel dat ik ook bereid ben een smerig spelletje te gaan spelen door gewoon mijn automatische incasso stop te zetten gaan ze door te telefoon al bijna door het lint... Want ik moet wel gewoon blijven betalen vertellen ze mij dan. Ik ben bereid te betalen, mits zij mij een goede en nette service te bieden en met mij meedenken aan oplossingen. Dus compleet iets anders dan de onzin die ze nu naar mij uitkramen. -
Mar 18, 2015 om 19:37Vodafone Abonnement[quote=tijger1 schreef op woensdag 18 mrt 2015, 19:10]@joëlle1993
Wat een grenzeloos optimisme om te veronderstellen dat Vodafone vandaag contact met u op zal nemen.
Het webcareteam "zoekt" het uit en vindt het "vervelend" maar kan verder niets anders doen dan dat u het abonnement mag afkopen. Voor de volle prijs wel te verstasn.
Inderdaad hier ben ik het ook helaas mee eens, maar het kan niet zo zijn dat Vodafone die voor de wet aansprakelijk is voor zijn of haar services en toestellen hier niks mee kan. Zij ontkennen dat zij niet fout zitten wat tot grote ergernis lijd bij mij. Ook komen ze zoals je hierboven kunt lezen niet met een normale en nette klantgerichte oplossing, wat ook tegen hen kan werken als ik dit via een juridische weg ga aanpakken. -
Mar 18, 2015 om 19:35Vodafone Abonnement[quote=akkerdistel schreef op woensdag 18 mrt 2015, 18:40]@joëlle1993 Vodafone probeert je enkel aan het lijntje te houden, wat ze zo te zien goed lukt en de webcare gaat hier gewoon verder mee.
Zie hier wat te doen.
Dank u, hier kan ik zeker wat mee. Alleen heb ik de site 'consuwijzer.nl' al meerdere keren bij hen onder de neus gedrukt. Helaas blijft Vodafone volhouden dat zij geen verantwoordelijke zijn voor het toestel en de services... Wat wettelijk wel zo is, ik schaf een toestel met abonnement aan bij hen. Tja, als ik nu een KPN abonnement had in plaats van een Vodafone, dan had Vodafone recht van spreken. -
Mar 18, 2015 om 19:32Vodafone AbonnementDit is wat ik van Vodafone ontving... Natuurlijk dikke onzin dat een klant zelf zijn/haar toestel moet gaan flashen waardoor de garantie kan vervallen.
18-03-2015 Ons antwoord
Geachte heer Klokkers,
Hierbij reageer ik op uw email over de reparatie van uw toestel.
Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.
Op de reparatiesite kan ik op de servicebon kan ik het volgende zien:
Tijdens de reparatie is gebleken dat uw klachten niet door een
hardwarematig defect worden veroorzaakt.
Derhalve heb ik op internet gezocht voor een downgrade van het besturingssysteem:
Hierbij de link waarin de stappen staan voor deze downgrade:
http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5/489071-tutorial-downgrade-samsung-galaxy-s5-5-0-4-4-kitkat.html
Mocht u na deze downgrade nog altijd problemen ervaren wil u vragen om uw toestel nogmaals ter reparatie aan te bieden en mij het nieuwe iRMAVODAnummer direct na aanmelding door te geven. Vervolgens zal ik Dynafix verzoeken om een expertise onderzoek te starten waarbij uw toestel extra uitvoerig wordt onderzocht door een productspecialist.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
N.Bessems
Vodafone Online Service team -
Mar 18, 2015 om 09:42Vodafone Abonnement[quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 18 mrt 2015, 08:31]Beste joëlle1993,
Ik wil u graag verder helpen. Wilt u uw klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?
Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van uw bankrekeningnummer
Met vriendelijke groet, Jean-Pierre
Vodafone 24/7 Web Crew
Inmiddels is naar jullie een e-mail verstuurd en hoop op een snel antwoord en dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen. Vandaag kunt u mij wel moeilijker op mijn 06 bereiken en raad het dan ook aan om mij indien mogelijk een e-mail te sturen. -
Mar 17, 2015 om 09:45Vodafone Abonnement[quote=vodafonewebcare schreef op dinsdag 17 mrt 2015, 09:13]Beste joëlle1993,
Wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat u absoluut niet blij bent met de gang van zaken. Uit uw verhaal begrijp ik dat u inmiddels hierover ook een klacht heeft ingediend. Op welke manier heeft u dit precies gedaan?
Met vriendelijke groet, Désirée
Vodafone 24/7 Web Crew
Ik heb klachten ingediend via het klachtenpanel op jullie site, maar ook via de link die ik kreeg omdat ik naar de vodafone klantenservice gebeld had. Alles heb ik ingevuld op "Ronduit belachelijk" en "Zeer slecht" ik moet hierbij wel zeggen dat ik het wel erg tof vind dat er 1 medewerker met mij meedacht en serieus luisterde, hij wilde ook meerdere stappen te ondernemen en aan te bieden. Alle mensen die ik later en nog een keer in de winkel gesproken heb lieten mij echt weten dat ik maar een beetje aan het zeiken was en dat ik maar moest wachten op de bugfix voor mijn toestel. Inmiddels word dit al minimaal 2 maand geroepen. En dan nog niet te spreken over het sleche netwerk dat hier in de lucht hangt... hierover word mij inmiddels al sinds augustus vorig jaar beloofd dat mijn bereik en netwerkdenkking beter zou worden, maar helaad is ook dit een loze belofte. De enige manier die ik nog zie is dat jullie mij de optie geven om mijn abonnement kosteloos te ontbinden, want vertrouwen heb ik niet meer in Vodafone.
Graag hoor ik van u,
Met vriendelijke groet,
Joëlle -
Mar 16, 2015 om 20:29Vodafone Abonnement[quote=hopetobehelping schreef op maandag 16 mrt 2015, 20:15]Beste joëlle1993,
kan uw vraag helaas niet beantwoorden.
Hoop dat u nog iets heeft aan de volgende link voor het oplossen van problemen met de Galaxy S5 na de android 5.0 update: klik hier.
Helaas heb ik dit al meerdere keren geprobeerd, helaas veel zonder resultaat. Omdat het ook niet op specifieke apps gaat, maar om het toestel dat slecht of nauwelijks verbinding maakt met het Vodafone netwerk, met de daarbij komende zaak dat het toestel regelmatig vastloopt en niet doet wat het zou moeten kunnen doen.
Alsnog super bedankt voor uw antwoord, maar vooral dat u wel probeert te helpen. :)