Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lajolly
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 26, 2015 om 08:05Libratone aankoop[quote=hopetobehelping schreef op maandag 15 jun 2015, 20:43]Beste lajolly,
u heeft een nieuw product gekocht maar geen nieuw product gekregen.
Wie weet hoe lang de 'diva soundbar' al in de winkel heeft gestaan.
Als ik u was zou ik terug gaan naar de winkel en duidelijk aangeven dat u een nieuw product heeft gekocht en daar ook voor betaald heeft en dat men u dat niet geleverd heeft. De winkel heeft dus niet correct gehandeld.
Laat ze maar aangeven hoe ze dit voor u denken te gaan oplossen.
Bepaal voor uzelf van tevoren wat u acceptabel vind (bijvoorbeeld een korting of de koop ongedaan maken). Voor een 'local' is dit niet natuurlijk niet echt goede reclame dus ik zou verwachten dat men dit netjes wil oplossen voor u.
Vaak worden showroommodellen met een korting verkocht.
Er zijn in het verleden meerdere vragen over showroommodellen gesteld, bijvoorbeeld deze, klik hier. -
Jun 26, 2015 om 08:03Libratone aankoopHallo,
Ik ben een blij mens want nu als belooft heb ik de nieuwe werkende Libratone Diva!
De zaak is zijn afspraken na gekomen .
Mijn dank voor alle hulp? -
Jun 17, 2015 om 10:45Libratone aankoopHallo,
Ben dan naar de zaak terug gegaan goed voorbereid met alle tips en info van jullie.
Hun waren zich van geen kwaad berust zo deden hun zaken en anderen winkels werkten ook zo.
Spullen van het duurder segment werden in de zaak geplaatst hooguit 2 weken en werden dan verkocht zo wisten hun dat ze werkte.En ik was zeker niet de enige die dit kocht.
Hij was geprikkeld maar wist ook dat ik de zaak niet zou verlaten voor er een oplossing zou zijn. Hij bleef er bij dat dit hun manier van werken was en ik dat dit niet correct was behandeld.
Ik kreeg wat rare voorbeelden van als ik kleren ging kopen dat tien stink mensen die van te voren hadden gepast ik die dan ook gewoon kocht. Daar ben ik maar niet op in gegaan ik kwam voor een nieuwe Diva soundbar die wel meteen zou werken.
Ik bleef bij mijn standpunt ik wil een nieuwe geen showmodel en eentje die wel werkt. Uiteindelijk zegde hij toe ik zou een nieuwe krijgen als ik dit wilde maar hij had hier geen begrip voor vertelde hij wel meerdere keren. Volgende week na woensdag zou hij mij telefoneren ze waren besteld en onderweg.
Dus nu ben ik benieuwd wanneer ik mijn nieuwe Diva ga krijgen!
En laat dit zeker nog weten bedankt!
Jolanda -
Jun 15, 2015 om 20:07Libratone aankoopNatuurlijk ga ik er van uit dat ik een nieuw exemplaar krijg. Het showmodel staat op knie hoogte in de zaak waar elk kind aan kan zitten.Wat dan ook aanstaan en steeds wordt gebruikt. Dit werd mij niet verteld dat het om het exemplaar in de zaak zou gaan anders was de koop niet door gegaan. Toen bij mij thuis de diva steeds zoekend naar wiki en bluetooth en niet wilde gaan zoals hij zou moeten zei ik
"Het lijkt wel alsof ik het showmodel heb gekregen war al gaar is". In de zaak kreeg ik dan te horen dat hun dit met het duurder segment spullen doen??? Wel ja...... Hoe kan ik nu verder handelen? Ze zouden de diva gaan opdaten met nieuwe software? Dan zou hij het weer doen nu valt tijdens de film mijn geluid weg voor wel 40 seconden,dan mis je stukken film. Wat heb ik een spijt van mijn aankoop!
Dacht ga bij de local .