Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: motorwybe
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 6, 2015 om 14:39plasticMijn idee (en ook cosequent aanhouden) :
Poststukken die in plastic zijn verpakt terugsturen.
Doe ik nu steeds, na bij de verzenders "nee" te hebben ontvangen op mijn verzoeken om andere verzend verpakkingen te gebruiken.
Dat het echt wel kan bewijst de ASN-bank, die niet eens een adressticker gebruikt, (was mijn voorstel bij diverse verzenders) maar door op een blanco deel van de achter-buitenzijde mijn adresgegevens af te drukken.
Werkt perfect en is miljeuvriendelijk.
Steun ons miljeu en daarmee de toekomst van onze kinds-kinderen door mijn handelwijze te volgen.
Met een aanduiding in watervaste inkt op de plastic hoes over de reden van terug sturen.
Zal niet meteen werken, maar de aanhouder wint op den duur ! ! !
Uw nageslacht zal u er dankbaar voor zijn.
Motorwybe. -
Sep 1, 2014 om 13:49Java update ?Kasperski is niet gek. M.a.w. is het niet een phissingmail dat ie blokkeert ?
Wees voorzichtig.
Zelf krijg ik onophoudelijk mails van een creditcard clubje dat aangeeft dat ik mijn gegevens moet updaten via een bijgevoegd formulier.
Logo etc. bedrieglijk mooi nagemaakt.
Daar trap je in, tot het wachtwoord je wordt gevraagd en je de schellen van de ogen vallen.
Dus kijk uit ! ! -
Jun 27, 2014 om 13:45is een tablet in je ruimbagage verzekerd?Tja, die kleine lettertjes alweer.
Heb ooit in een reisverzek. van ING een schade van 2,500 euro gehad die niet werd uitgekeerd omdat mijn "kostbaarheden" (fotoapp. en duikhorloge) werden vervoerd in het bagageruim.
Nota bene verplicht door de douane-dame op het vertrekadres, die geen Engels sprak.
Heb het maar als leergeld gezien, hoewel ik nog steeds niet enige uren besteed aan het doornemen van die beruchte lettertjes.
En ik ben niet de enigste, waardoor voor de verzekeraars een mooie vluchtroute ontstaat om uitkeringen te voorkomen, onder het legale motto dat U met de voorwaarden akkoord bent gegaan bij aangaan van het contract.
Ergo :Eigen schuld-dikke bult.
En dat ik uit frustratie hierover na 50 jaar als klant van de ING ben opgestapt, haalt niets uit, want overal geldt hetzelfde verhaal.
Dus niet te goed van vertrouwen zijn naar verzekeraars ! -
Jul 19, 2013 om 12:47nieuw inbreekmethode?Inbreker ?
Nou, zo suf zijn die jongens ook weer niet .
(je telefoonnummer opgeven).
Zeker om de gestolen spullen weer te mogen ophalen !
Nee, m.i. gewoon een onhandige colporteur die op een z.i. "moderne" manier langskomt.
Gewoon nooit op zulke kladjes reageren en als je het niet vertrouwt : politie bellen.
En : vaak is goedkoop-duurkoop is mijn ondervinding.. -
Oct 29, 2012 om 13:28Senseo-Sarista.Ach, gebruik gewoon schoonmaak azijn en laat dat dure spul in de winkelschappen liggen !.
Doe ik ook en het werkt goed in m'n Senseo. Ik hoef echt niet zo vaak te ontkalkenals die philips-jongens zeggen.
Maar ja, ze verdienen er leuk aan.....